رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمادگی کلانتری ها برای ارائه برخی از خدمات به صورت تلفنی به مردم توصیه کرد از مراجعات بی مورد به کلانتری ها خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" عزیزالله سپهوندرئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر جلوگیری از تجمع افراد در مکان‌های سربسته برنامه ریزی خوبی صورت گرفته تا از تجمع و حضور بی مورد مردم در کلانتری‌ها خودداری شود.

او افزود: البته در پرونده‌ها و اقدامات آنی که نیاز است حتماً مقام‌های قضائی در جریان کار قراربگیرند و به قید فوریت درمورد آن‌ها تصمیم گیری شود ماموران ما در کلانتری‌ها با رعایت اصول بهداشتی آماده هستند و به مردم عزیز خدمات ارائه می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: احکام غیر ضروری براساس تدبیر قوه قضائیه و ابلاغ دادستانی فعلاً به بعد از فروکش کردن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس موکول شده است.

سرهنگ سپهوند گفت: به مردم توصیه می‌کنیم پیگیری یک سری پرونده‌ها که مرور زمان هیچ تاثیری در آن‌ها ندارد را به بعد از فروکش کردن بیماری کرونا ویروس موکول کنند و ما هم قول می‌دهیم که به طور ویژه و در اسرع وقت پیگیر مطالبات و پرونده‌های آنان باشیم و بدون اینکه از کیفیت کار آن‌ها کم شود و یا حقی از آن‌ها ضایع شود مطالبات آن‌ها را پیگیری کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هم اکنون برخی از خدمات کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شود و توصیه ما هم این است که مردم حتی المقدور از حضور بی مورد در مراکز قضائی و انتظامی فعلاً خودداری کنند.

او خاطر نشان کرد: اگر مردم چنانچه نیاز به مشاوره و امدادخواهی دارند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ می‌توانند مطالبات خود را درخواست کنند و ما هم از آن طریق پیگیری خواهیم کرد و آن‌ها می‌توانند به صورت تلفنی پیگیر امورات و پرونده‌های خود باشند.

این مقام انتظامی بیان کرد: امروز مسئله اساسی و مهم کشور مقابله جدی با بیماری کرونا ویروس و متوقف کردن زنجیره انتقال آن است و به همین جهت مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت کشور آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستند و ان شاء الله اگر همه رعایت کنیم و دست به دست هم دهیم می‌توانیم بیماری کرونا را شکست دهیم.

سرهنگ سپهوند در خصوص نحوه همکاری کلانتری‌های اصفهان با شبکه بهداشت استان گفت: در این زمینه قرار است برای کمک به مردم حاشیه نشین شهر اصفهان که در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند یک سری پک ضد عفونی کننده توزیع شود که ما هم برا این کار اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم در کنار نیرو‌های بهداشت و درمان بتوانیم خدماتی در خور شأن این مردم عزیز ارائه کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار