فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک غیر بومی در شهر ساوه خبرداد.

محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک غیر بومی در شهر ساوه سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طرح محدودیت تردد برای پلاک‌های غیر بومی در ساوه  با مشارکت دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر با جدیت در دو نقطه شهرستان ساوه در حال اجراست و ازحضور افراد مشکوک به کرونا ویروس در ساوه جلوگیری بعمل می‌آید.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه هم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نوروز امسال ساوه میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود و از همه هموطنان استدعا داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

میرزایی افزود: محدودیت‌های تردد وسایط نقلیه و غربالگری در راستای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و از دیروز در شهر ساوه آغاز شده است.

او با بیان اینکه حجم بالای تردد‌ها به لحاظ مجاورت با تهران و قم، سبب دربرگیری بیشتر ویروس کرونا در ساوه شده گفت: بر اساس تصمیم شورای پدافند زیستی محدودیت تردد در مبادی ورودی ساوه از سمت عوارضی آوه و آزاد راه ساوه سلفچگان، اعمال می‌شود.

عزیزی معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت: امیدواریم با اجرای طرح محدویت تردد خودرو‌ها در ساوه زنجیره انتقال بیماری کرونا کاهش یابد.

گفتنی است با مشارکت و همدلی آحاد جامعه و رعایت مسایل بهداشتی می‌توان کرونا ویروس را مهار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.