فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در آستانه چهارشنبه آخرسال خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند و به هشدار‌های پلیسی توجه کنند.

سرهنگ «برزو تجاری» فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و چهارشنبه آخرسال و همچنین شیوع بیماری کرونا، خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند و به هشدار‌های پلیسی توجه کنند.

او افزود: استقبال از بهار با جنب و جوش و جشن همراه است، اما متاسفانه در این رابطه افرادی سود جو با فروش مواد محترقه، موجب سلب آسایش مردم و شهروندان می‌شوند که استفاده از مواد محترقه حوادث ناگواری را به همراه دارد و پلیس با قاطعیت با این افراد که موجب سلب آرامش شهروندان شوند برخورد خواهد کرد، چون امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است.

تجاری با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا در ایران و سایر کشور‌ها موجب مبتلا شدن و فوت افراد شده است، تاکید کرد: حتی الامقدور شهروندان در مراسم چهارشنبه آخرسال، از تجمعات گروهی در جهت پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی خوداری کنند.

تجاری ادامه داد: امیدواریم با هوشیاری و همراهی شهروندان مهابادی، برای امنیت چهارشنبه آخرسال و توجه به توصیه‌های پلیسی و بهداشتی، نوروزی شاد بدون حادثه و بیماری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار داشت: با عزم و اراده ایرانی و مشارکت و همدلی شما مردم بزرگوار مهاباد و تلاش و همت پزشکان و پرستاران شجاع ایرانی، کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.