ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای قدرت بازدارندگی خود در سال ۹۸ تجهیزات نوین و پیشرفته‌ای را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان بازیگر اصلی نه فقط در منطقه غرب آسیا بلکه در تمام جهان محسوب می‌شود که قادر است معادلات را به هم بزند و مانع از گسترش تحرکات قدرت‌های سلطه‌طلب شود.

در همین راستا نیرو‌های مسلح کشور باید همواره به روز باشند و تمام تجهیزات مدرن را در اختیار بگیرند، اما بخاطر تحریم‌ها چنین توانی وجود ندارد پس جوانان مومن و انقلابی دست به کار شدند تا نیاز‌ها را رفع کنند، یکی از بازو‌های اقتدار نیرو‌های مسلح کشور ارتش است که هر ساله برای پیش‌برد اهداف خود تسلیحات جدید را ساخته و از آن رونمایی می‌کند که در سال ۱۳۹۸ هم این کار را انجام داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال تجهیزاتی، چون جنگنده آموزشی یاسین، سامانه پدافندی بردبلند باور ۳۷۳ و خودروی رویین‌تن را تولید و به چرخه دفاعی وارد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید. ان شاءالله نابودی امریکا و اسرائیل و آل سقوط رو با همین تجهیزات بومی رو شاهد باشیم......زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
ایولا ایران
Iran (Islamic Republic of)
غلامعباس زارع
۰۹:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
ای بروحی، جانم فدای ایران، توروخدا این دستاوردهای ایرانی که تونست گلوبال هاوک رو سرنگون کنه این موشک‌ها این سامانه های پیشرفته این پهباد ها اینها رو به نمایش بگذارید حتی توی خبرگزاری هایی مثل پرس تی وی که دنیا ببینه مسلمانان ببینند لذت ببرند انرژی بگیرند، کاری که هر روزه آمریکا با هواپیماهای B52وناوهای هواپیما بر انجام میده و هواپیماهای f35 ودیگران رو میرسونه،
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا علی رحیمی
۰۹:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
زنده باد ایران و ایرانی.جانم فدات ای هم وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
آخرین اخبار