شرکت ملی نفت منطقه اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بسته شدن جایگاه‌های عرضه سوخت شایعه بوده و تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شرکت ملی نفت منطقه اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف استان اردبیل می‌رساند به دنبال شایعه بسته شدن جایگاه‌های سوخت، ضمن تکذیب این شایعه، به اطلاع می‌رساند عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های استان طبق روال عادی و بصورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه افزوده است: با توجه به وضعیت مطلوب موجودی بنزین در جایگاه‌ها و انبارهای نفت استان، جای هیچگونه نگرانی نیست، لذا از مردم فهیم استان درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنید.

کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: تعطیلی پمپ جایگاه‌های سوخت شایعه‌ای بیش نیست و از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ازدحام در پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.

این شایعه عصر یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یافت و موجب ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد.

اواخر شب در اردبیل نیز با رواج این شایعه صف‌های طویلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز استان تشکیل شده و تا بامداد روز دوشنبه این وضعیت ادامه داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.