سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از گندزدایی، پاکسازی و ضدعفونی کردن پایگاه‌های جاده‌ای و تجهیزات امدادی با مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید مهدی حسینی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه پوستر‌های آموزشی و محلول‌های ضدعفونی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان توزیع گردید، گفت: این امر در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در یزد با همکاری و مشارکت امدادگران در محل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای برای مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.

حسینی افزود: خدمت رسانی به مردم در شرایط ویژه از وظایف ارگان‌ها و سازمان‌های عملیاتی و امدادی است و آموزش‌های لازم از طریق کارشناسان نیز به نیرو‌های حاضر در این طرح داده شده و همه آن‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و ایمنی فردی خدمت رسانی و امدادرسانی به شهروندان صورت می‌گیرد.

او بیان کرد: همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر استان با همکاری نیرو‌های علوم پزشکی، مرکز بهداشت و اورژانس با استقرار چادر‌های آموزشی در ورودی شهرستان‌ها که با تب سنجی و غربالگری آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا را به عموم مردم و مسافران می‌دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.