شیرزاد گفت: سامانه کار داوطلبی می‌تواند بستر مشارکت‌های مردمی را گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شیرزاد سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: یکی از مهمترین اقدامات پیگیری سامانه کار داوطلبی است که امیدوارم تا انتهای هفته از این سامانه رونمایی شود و نگاه ما در این حوزه این است که افراد داوطلب بتوانند خود و سلائقشان را معرفی کنند و سازمان‌های مردم نهاد نیز خواسته خود را اعلام کنند.

سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله افزود: ما در ۳۵۲ سرا‌ی محله فعالانی داریم که به شکل داوطلبانه ذیل خانه سلامت، کانون جوانان، معلولان، پزشکان و... فعالیت می‌کنند که اقدام این افراد نقش موثری در مبارزه با کرونا داشته است.

شیرزاد بیان کرد: خانه‌های ایمنی ما در سرای محلات ظرفیت‌های خوبی دارند و این ظرفیت آماده است که در صورت نیاز در مقابله با شیوع کرونا به مدیریت شهری کمک کنند.

او ادامه داد: شهروندانی که تمایل به انجام کار داوطلبانه دارند می‌توانند در سامانه ۱۳۷ ثبت نام کنند و ما از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله افزود: کانون ارزیابی برای مدیریت محلات را برگزار کردیم و از ۱۸۰۰ نفری که در حال ارزیابی بودند، کار ارزیابی ۱۵۰۰ نفر آن‌ها به پایان رسیده و تنها ارزیابی نزدیک به ۳۰۰ نفر مانده است که به دلیل مقابه با شیوع کرونا کار ارزیابی را متوقف کردیم.

شیرزاد بیان کرد: در ۱۸۸ محله کار ارزیابی مدیران به پایان رسیده است و ما باید نتیجه را به شورایاران اعلام کنیم تا کار انتخاب مدیر محله انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.