کاندیدای مجمع انتخاباتی دو و میدانی گفت: حضور نماینده بدون امضای قانونی رئیس هیئت قانونی نیست و مجمع انتخاباتی از نظر من قانونی نبوده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی کاندیدای ریاست فدراسیون دو و میدانی پس از برگزاری مجمع امروز و اینکه با کسب ۸ رای صندلی ریاست را به داوری واگذار کرد گفت: برخی از  افراد در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از ابتدا مسائل سازمان بازرسی و نکات دیگری را مطرح کردند. چرا باید یک رئیس فدراسیون را این  قدر تحت فشار بگذاریم که عملکردش تحت تاثیر قرار بگیرد؟

او ادامه داد: نماینده سازمان بازرسی هم در مجمع حضور داشت. ارسال رای به صورت فکس به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حضور نماینده بدون امضای قانونی رئیس هیئت قانونی نیست و مجمع از نظر من قانونی نبوده است. به هر حال ۴ نماینده استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، بوشهر و خراسان جنوبی بدون امضا و معرفی هیئت‌های استانی در مجمع حاضر بودند و این غیر قانونی است.  

کیهانی ادامه داد: اگر شرایط خاص کشور را هم در نظر بگیریم گفته بودند ۲ استان گیلان و قم رای خود را فکس کنند که آن ۲ استان رای خود را ارسال نکردند و استان دیگری جایگزین شد که به جد می‌گوید من رای را فکس نکرده ام و رای را اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان فکس کرده است.


بیشتر بخوانید: افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار