اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی در حالی انتخاب شدند که انتقاداتی به آن وارد شده است.

انتقادات وارده به انتخاب اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانیبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون  دو و میدانی در حالی قرار است روز ۱۹ اسفندماه برگزار شود که ۵ عضو این مجمع معرفی شدند.

براین اساس فرزانه فصیحی به عنوان نماینده ورزشکاران زن،   احسان حدادی و شاهین مهردلان به عنوان نماینده ورزشکاران مرد، هادی سپهرزاد به عنوان نماینده مربیان و شهرام شهبازی به عنوان نماینده داوران  در مجمع انتخاباتی شرکت می‌کنند.  

به هر حال انتقاداتی به انتخاب این ۵ نفر مطرح شده است که یکی از این موارد این است که شاهین مهر دلان در حالی به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران انتخاب شده است که جای خالی ورزشکاران شاخصی همانند مهدی پیرجهان منتخب المپیک ۲۰۲۰ و امیرمرادی نایب قهرمان بازی‌های آسیایی در این لیست احساس می‌شود.  

همچنین باشگاه آسان پرداخت حامی ۴ ساله فدارسیون دو و میدانی و قهرمان ۳ ساله باشگاه‌های کشور  در بین اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی حضور ندارد.  

علاوه بر این در حالی سپهرزاد به عنوان نماینده مربیان برای مجمع فدراسیون دو و میدانی انتخاب شده است که جای سجاد مرادی سرمربی تیم ملی صحرانوردی که شاگردانش مدال‌های طلا و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را بدست آوردند خالی است.  

البته پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی بیان کرد که فدراسیون در انتخاب نفرات مجمع انتخاباتی دخالتی نداشته  و وزارت ورزش و جوانان براساس شاخص‌های تعریف شده اعضای مجمع را انتخاب کرده است.


  بیشتر بخوانید: نمایندگان ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار