منابع خبری اعلام کردند دولت مغولستان از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا خبر داده و مجموع مبتلایان به این ویروس در کره‌جنوبی به ۷۵۱۳ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری اعلام کردند دولت مغولستان از شناسایی اولین مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داده و اعلام کرد که فرد مبتلا یک فرانسوی است.

با اضافه شدن ۳۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره‌جنوبی مجموع مبتلایان در این کشور به ۷۵۱۳ نفر رسیده است.

این در حالی است که فرماندهی نیرو‌های آمریکایی در کره‌جنوبی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد به رغم تشدید نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در کره‌جنوبی ، تمامی سربازان ارتش آمریکا و خانواده آن‌ها در پایگاه‌های مستقر در کره‌جنوبی حق ورود یا خروج از این کشور را ندارند و سفر آن‌ها به داخل آمریکا یا خارج از آن به زمان دیگری موکول می‌شود.


بیشتر بخوانید:


در حال حاضر، آزمایش کرونای ۷ سرباز آمریکایی در پایگاه این کشور در کره‌جنوبی مثبت اعلام شده است. فرماندهی نیرو‌های آمریکایی در اروپا نیز تاکید کرد یک نیروی دریایی آمریکایی در یگان مستقر در ناپل ایتالیا نیز به کرونا مبتلا شده است.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از ۹۵ کشور رسیده است.

تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار مورد و مرگ و میر ناشی از آن به بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار