رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پیشنهاد می‌دهم المانی از ایثارگری کادر پزشکی در این ایام ساخته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ایراد کرد، گفت: جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی در مدت بحران ویروس کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و با از خودگذشتگی و تلاش‌های مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار کردند.

وی افزود: همه مردم قدردان رشادت‌های این عزیزان هستند و شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستای پاسداشت وتقدیر از مجاهدت و تلاش آنان پاس بدارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه ساز‌ها یک تندیس در خور این ایثارگری طراحی کرده و پس از ساخت در یکی از مکان‌های عمومی و پرتردد نصب شود تا فداکاری آن‌ها همیشه به یاد به ماند..

وی افزود: یادمان نرود که البته در همین ایام عزیزان ما در خدمات شهری و حوزه مدیریت شهری هم اقدامات ویژه‌ای انجام دادند.

نوری گفت: این عزیزان با رشادت اقدام به جمع آوری پسماند‌ها کرده و تهران را تمیز می‌کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آن‌ها هم تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.