ضدعفونی ادارات دولتی شهرستان اسدآباد

رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ضدعفونی ادارات دولتی توسط دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

ضدعفونی ادارات دولتی شهرستان اسدآباددکتر بصیری رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه «ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا» و دستور مؤکد فرماندار شهرستان اسدآباد، اداره دامپزشکی مجری ضدعفونی روزانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری و تهیه محلول ضدعفونی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت است.

او بیان کرد: باتوجه به تعداد زیاد دستگاه‌های اجرایی، از این پس اداراتی که خود دارای دستگاه سمپاشی (کوله پشتی، موتور سمپاش ) هستند، با ارائه محلول ضدعفونی توسط اداره صمت و نظارت اداره دامپزشکی روزانه در زمان مشخصی (در قالب زنگ ضدعفونی ادارات) اقدام به ضدعفونی ادارات خواهند نمود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های مجدانه فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان گفت: با تدابیر و تمهیدات فرماندار شهرستان اسدآباد آگاهی بخشی به جامعه با استفاده از ظرفیت متخصصین و با بهره گیری از بستر رسانه‌ها در اولویت بوده تا مشارکت مردم در این راستا جلب و صددرصدی شود.

بصیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ازخودگذشتگی کادر دانشکده علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا گفت: این پدیده یک مسئله‌ی جهانی است و برای مقابله با آن نیازمند به اتحاد بیشتر داشته و همه در هر جایگاه و مسئولیت باید در صحنه حضور و پا بکار شویم.

او با بیان اینکه این پدیده برای جهان بشریت یک تهدید محسوب می‌شود گفت: در شرایط بحرانی کنونی، حفظ آرامش و رعایت موارد توصیه شده بویژه مشارکت مردمی مهمترین عاملِ غلبه بر این ویروس می‌باشد.

رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد بهداشت و سلامتی مردم را مهمترین اولویت مسئولان دانست و افزود:اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد آمادگی خود را از هر گونه همکاری با «ستاد مبارزه با بیماری کرونا» و دانشکده علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری را اعلام می‌دارد چرا که امروز این همکاری تکلیفی است بر همگان تا در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه نمائیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار