فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت تردد در آرامستان کرمانشاه خبر داد.

کرونا جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  از اعمال محدودیت تردد در آرامستان کرمانشاه خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری کرمانشاه درب ارامستان در جمعه آخر سال مسدود می‌شود.


او گفت: در چنین شرایطی رسالت ما بیشتر می‌شود و باید نظم و امنیت را بر قرار کنیم و افرادی سود جو  به دنبال فرصتی هستند که سلامت مردم به خطر بیافتد و به فکر منافع شخصی خود باشند.


جاویدان  گفت: در برخی سایت‌ها موضوعات مطرح می‌کنند که افکار مردم  با انتشار اخبار کذب در مورد ویروس کرونا مشوش می‌کنند  پلیس فتا ورود خوبی داشته است و در این زمینه  ۴۳ سایت  شناسایی شدند که  از این تعداد ۱۶ متولی و مدیر سایت به مراجع قضایی احضار شدند که ۲۷ مورد آن مربوط به استان‌های دیگر است.

او با بیان اینکه قدر دان افرادی هستیم که مراکز خدماتی و مغازه‌های  خود را در این ایام حساس  تعطیل کردند گفت: در این میان افرادی نیز هستند که توجه نکردند و  در همین رابطه ۵۶ واحد صنفی و ۱۷۰ واحد قلیانسرا پلمب شدند و هم چنین با دستفروشانی که  خوراکی‌های غیر استاندارد  عرضه می‌کردند برخورد شده است.


جاویدان بیان کرد: ارایشگاه‌ها و تالار‌های عروسی تعطیل شده است و اگر در جایی مردم میبینند  با شماره ۱۱۰ اعلام کنند حتما رسیدگی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول تیم‌های اورژانس و هلال احمر در ورودی‌های شهر مستقر هستند و افراد تب سنجی می‌شود  و علائم اولیه آن‌ها بررسی می‌شود.

او گفت: در قصرشیرین با توجه به فعالیت  مرز پرویز خان امکان تردد تجاردر شهر وجود دارد که نیرو‌های مرزبانی و نیروی انتظامی در مرز مستقر هستند و نظارت‌های بهداشتی با حضور کارشناسان بر افراد انجام می‌شود.

او گفت: در استان کرمانشاه مراکز تعویض پلاک و همه آموزشگاه‌های رانندگی تعطیل است  چراکه به سلامت مردم اهمیت می‌دهیم و  برای کاهش مراجعات حضوری گواهینامه‌هایی که اعتبار گذشته تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شده است.

جاویدان با اشاره به  ۱۰ مورد تولید محتوا در مورد ویروس کرونا گفت: ۱۳۱ مورد آگاه سازی و هشدار در فضای مجازی نیز از سوی پلیس فتا منتشر شده است.

او گفت: برای جمعه آخر سال  با همکاری شهرداری  محدودیت اعمال می‌ود و درب ارامستان  مسدود خواهد شد مردم خیرات خود را در منزل انجام دهند و در خانه بمانند  که امن‌ترین مکان برای پیشگیری از ویروس کرونا است.

جاویدان گفت: از بزرگان خانواده توقع داریم که اگر مسئله‌ای بروز می‌دهد با پا در میانی اختلاف را حل کنند و از مراجعه به مراکز قضایی  کلانتری‌ها در این ایام خود داری کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.