طرح شهرروبی و نظافت کلی محلات با کمک حوزه خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اهواز در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: شهرداری منطقه ۳ اهواز در قالب طرح کلی و جامع و حرکت عمومی در بین مناطق شهری و همگام با سایر مناطق در طرح پاکسازی عمومی شهر و محلات در حال خدمات رسانی به شهر و شهروندان و آماده سازی شهر برای استقبال از سال جدید است.

او افزود: این طرح که بطور مشترک و همزمان در سطح شهر و از ۱۶ تا ۲۳ اسفند ماه سال جاری و با نام طرح شهرروبی و به همت عوامل تلاشگر حوزه خدمات شهری این منطقه در حال انجام است، با بکارگیری کلیه ظرفیت انسانی و ماشین آلات در اختیار در سطح تمامی محلات و به منظور توزیع عادلانه خدمات اجرا می‌شود.

مرادحسینی بیان داشت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری این اقدام هر ساله در روز‌های پایانی سال بطور ویژه ترتیب داده می‌شود تا شهرداری‌ها بعنوان متولی امور شهری میزبان شایسته‌ای برای شهروندان در ایام نوروز باشد.

مدیر شهرداری منطقه 3 اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه رفت و روب و نظافت و رسیدگی به پاکیزگی محلات جزء بدیهی‌ترین وظایف شهرداری است و به طور مستمر و روزانه در حال انجام است، ولیکن نگهداشت شهری و داشتن شهری پاکیزه، زیبا و با طراوت تنها با مشارکت و همکاری شهروندان میسر خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: امسال با هدف خدمات رسانی بیشتر به شهر و آسودگی خطر شهروندان، علاوه بر پاکسازی و رفت و روب و نظافت سیمای ظاهری محلات، کار ضدعونی کردن تمامی محلات سطح منطقه بطور شبانه و با پخش محلول ضدعفونی کننده در اماکن عمومی، بازارچه‌ها، محلات، سطوح پرکاربرد شهری، پارک‌ها و ... بطور شبانه و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در حال اقدام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.