فرمانده انتظامی ساوه از دستگیری عامل توزیع الکل مرگ‌آور در ساوه خبر داد.

دستگیری عامل توزیع الکل مرگ‌آور در ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  از دستگیری عامل توزیع الکل مرگ‌آور در ساوه خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی در این‌باره گفت: عامل توزیع مشروبا ت الکلی که باعث فوت ۲ نفر از شهروندان شده بود، صبح امروز با تلاش  ماموران و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شهرستان دستگیر شد.

او اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی از فرد دستگیر شده با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

فوت ۲ نفر و بستری شدن ۳ نفر دیگر در ساوه به دلیل مسمومیت الکلی

به گفته الهام فرهادی رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه دیروز دو نفر بر اثر مسمومیت به مواد الکلی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند که متاسفانه قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

فرهادی افزود: فوت شدگان یک مرد و یک زن بودند که به دلیل مسمومیت به مواد الکلی جان باختند و بررسی دقیق و اعلام نظر در خصوص علت قطعی مرگ آنان از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین سه نفر دیگر بر اثر مسمومیت الکی در این بیمارستان بستری و تحت درمان هستند و در حال حاضر حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است.

براساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه این افراد با فریب محتوا‌های فضای مجازی و به گمان مقابله با کرونا یا درمان آن، اقدام به مصرف الکل متانول کرده بودند که پس از مسمومیت جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.