پزشکان و پرستاران در تهران و رشت، بیماران مبتلا به کرونا را مجازی به مشهد فرستادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روزهای سخت کرونایی که اسفند ماهی متفاوت را پشت سر گذاشته و نوروزی متفاوت تر را پیش رو داریم همه ما مردم کشور، در حال پیشگیری و به نوعی مقابله با کرونا ویروس ناخوانده هستیم. اما بیش از هر قشر و سازمان و وزارتی، این پزشکان و پرستاران کشور هستند که دلسوزانه و مقتدرانه با روحیه‌ای بینظیر و نجات‌بخش در خط مقدم نبرد با این ویروس، جهاد و جان فشانی می‌کنند.

در این روزها  فعالیت‌ها و مراسمات دینی و مذهبی که یکپارچه در تمام این سال‌ها در کشور انجام می‌شده به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد تا جان هموطنان عزیز به خطر نیوفتد اما این به معنی فراموش شدن اعنقادات دینی و مذهبی در این دوران سخت و پرفشار نبوده و مردم می‌دانند بعد از رعایت تمام نکات بهداشتی‌، تنها چیزی که می‌تواند آرامش را به دل ها بازگردانده و قلب‌ها را آرام کند، توسل به خدا و معصومین مهربان است ، شاید برای همین احساس عمیق قلبی بود که توصیه رهبر معظم انقلاب به خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه در روزهای دشوار با استقبال فراوانی رو برو شد.

امروز نیز ویدئوی تازه ای از این توسل و حال معنوی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران و بیمارستان رازی رشت توسط پزشکان و پرستاران ضبط و منتشر شده است که در آن این عزیزان با حرم مطهر امام رضا (ع) ارتباط مجازی برقرار کرده و و بیماران کرونایی را نیز در این زیارت مجازی با خود سهیم می‌کنند تا حاجت‌ مشترک تمام مردم ایران را در این شرایط حساس، از این امام مهربان طلب کنند.

این حس و حال‌ها نشان می‌دهد مردم مؤمن و صبور ایران، در هر شرایطی هرچند سخت و طاقت‌فرسا ،خدا و فرستادگانش را فراموش نکرده و به قدرتمندترین نیروی جهان که خدای بزرگ است ایمان داشته و بعد از انجام درست ترین کار در هر دوره و برهه‌ای به خداوند متعال توکل می‌کنند.


بیشتر بخوانید: توصیه رهبر به آقازاده‌ها: برو و زندگی امیرالمؤمنین را ببین


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.