۹۰سری جهیزیه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام میان نوعروسان زیرپوشش این نهاد و خانواده‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی اسلامی نژاد مسئول بسیج سازندگی سپاه تربت جام گفت: ۹۰سری جهیزیه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام میان نوعروسان زیرپوشش این نهاد و خانواده‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.
 
او ادامه داد: برای خرید این تعداد جهیزیه افزون بر ۳ میلیارد ششصد میلیون ریال هزینه شده است، هر سری جهیزیه اهدا شده شامل بیش از ۹ قلم کالای ضروری می‌باشد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه تربت جام با بیان اینکه اقلام توزیع شده کالا‌های ایرانی است، گفت: این تعداد جهیزیه بین نوعروسان روستا‌های تربت جام و صالح آباد این شهرستان همزمان در آستانه سال جدید توزیع شده است.

اسلامی نژاد افزود: مقدس‌ترین کانون در جامعه نهاد خانواده است که ایثار، قناعت و گذشت با تعالیم و آموزه‌های دینی می‌تواند پشتوانه تداوم زندگی و آرامش در جامعه بوده و تحکیم بنیان خانواده را به همراه داشته است.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار