تولید ماسک‌های پارچه‌ای به منظور تامین نیاز مردم و در اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در شهر بوشهر و شهرستان تنگستان آغاز شد.

آغاز به کار تولید ماسک بهداشتی به همت جهاددانشگاهی استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با تلاش و پیگیری‌های جهاد دانشگاهی استان بوشهر و  به منظور حمایت از ایده‌های خلاقانه، گروه‌های مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی با همکاری پیشران‌های فعال در طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، تولید ماسک‌های پارچه‌ای در شهر بوشهر و شهرستان تنگستان آغاز شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این باره گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد دانش بنیان و توسعه‌ای و پل میان دانشگاه، جامعه و صنعت تمام تلاش خود را به منظور استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و دانشگاه‌ها، و ورود واحد‌های صنعتی و تولیدی به چرخه تولید و تامین نیاز‌های جامعه به ویژه در شرایط خاص و حساس نظیر بحران شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است.

علی احمدی زاده  با اشاره به اقدام جدید جهاد دانشگاهی بوشهر در راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک ابراز امیدواری کرد: این اقدام مشترک و کارِ گروهی، باعث ایجاد اشتغال برای تعدادی از زنان سرپرست خانوار و همچنین حمایت از پیشرانان و افراد خلاق در قالب کسب و کار‌های جوانان، بتواند مانند دیگر برهه‌ها بخشی از مشکلات و کمبود‌های استان را حل کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.