به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا طرح مرزبانی زیستی در شهرستان تفرش در حال اجرا است.

مقابله با کرونا با اجرای طرح مرزبانی زیستی در تفرشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده منطقه انتظامی تفرش، از اجرای طرح مرزبانی زیستی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افراسیابی افزود: طرح مرزبانی زیستی در شهرستان تفرش به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با همکاری پلیس و دستگاه‌های حوزه سلامت و بهداشت در حال اجرا است.

تشدید نظارت‌های بهداشتی و پلمب یک سفره خانه در شازند

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی در شهر شهباز بازدید شد.

سرهنگ سلگی افزود: در اجرای این طرح از تعدادی از واحد‌های صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح این شهر بازدید شد که در نتیجه آن، یک واحد سفره خانه غیر مجاز بعلت رعایت نکردن بهداشتی و نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

او با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی با توجه به شیوع بیماری کرونا دراین ایام، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.