اجرای پروژه طرح جدید اصلاح و زیرسازی برخی از خیابان‌های سطح منطقه ۵ آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: تعدادی از خیابان‌های سطح منطقه شناسائی شدند که نیاز مبرم به اصلاح وضعیت موجود داشتند که در زمان بارش‌ها شهروندان با مشکلاتی مواجه می‌شدند، که اجرای پروژه طرح جدید اصلاح و زیرسازی و ساماندهی آن‌ها به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز گردید.

او افزود: برخی از این خیابان‌ها که تردد ساکنین را با مشکلات مواجه می‌ساخت به صورت اساسی اصلاح و زیرسازی آن آغاز شده و امید است که شرایط آب و هوایی هم فراهم شده تا بتوان در تسریع آن اقدامات لازم به عمل آید.

قضاوی زاده بیان داشت: خیابان‌های معلم، گلشاد، خیابان گلبهار روبروی مدارس، حدفاصل خیابان گلفام و گلدسته از جمله خیابان‌هایی هستند که کار زیرسازی آن‌ها در حال انجام است.

مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز  تصریح کر: جهت ساماندهی وضعیت خیابان‌های سطح منطقه و جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارش ها، هدایت آب‌های جاری، پروژه جدول گذاری در خیابان امنیت که نیاز به اجرای این پروژه دارد در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت و عملیاتی شد.

این مقام مسئول گفت: این عملیات در خیابان امنیت به دلیل عدم وجود آبرو و جدول گذاری باعث تجمیع روان آب‌ها شده و در حین بارش‌ها به منازل و مغازه‌های شهروندان وارد شده و خساراتی را به بار می‌آورد که با اجرای طرح جدولگذاری این مسئله حل خواهد شد و بر همین اساس معاونت فنی عمرانی منطقه اجرای عملیات جدول گذاری را آغاز کرد و به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.