مراسم جمعه آخر سال در همه ی آرامستان‌های شهرستان ملایر ممنوع شد

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: مراسم شب جمعه آخر سال در بهشت هاجر و دیگر آرامستان‌های شهرستان ممنوع شد.

هشت هاجر و دیگر آرامستان‌های شهرستان ممنوع بودهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در جلسه‌ی کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس گفت: مراسم زیارت اهل قبور پنجشنبه و جمعه در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ و ۲۹ اسفند در بهشت هاجر و دیگر آرامستان‌های شهرستان ممنوع است و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از ورود افراد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او افزود: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس حتما در منزل بمانند و از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز نمایند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه ملایر گفت: کنترل تیم نظارت بر بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر میدان استقلال به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد و تردد خودرو‌ها و وسایط نقلیه‌ی استان‌های آلوده و پرخطر به غیر از خودرو‌های دارای پلاک استان همدان به داخل شهر ملایر ممنوع است و از طریق کمربندی‌ها به بیرون از شهرستان هدایت خواهند شد، همچنین پلیس راهور با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کتابی افزود: مردم از سفر‌های غیرضروری به شهر‌های دیگر و حضور بی جهت در خیابانها و بازار پرهیز کنند  و ما هم  امسال برگزاری هرگونه بازارچه‌های محلی، جمعه بازار و روز بازار در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ممنوع کرده ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.