ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌خواهد در این تیم بماند و آماده امضای قرارداد جدیدی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر گزارش‌ها، پل پوگبا که بار‌ها خبر جدایی اش از منچستر یونایتد مطرح و منتشر شد حالا آماده است در این تیم بماند و قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا کند.

این هافبک فرانسوی که در طول فصل جاری فقط ۸ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است، بار‌ها تصمیم گرفت از باشگاه لیگ برتری جدا شود. با این حال، یک گزارش تازه حاکی از آن است که پوگبا ممکن است همچنان در یونایتد بماند. به گزارش دیلی میل، پوگبا آماده است بخاطر فرناندز دوباره به منچستریونایتد متعهد شود.

گزارش دیلی میل می‌گوید: این ملی پوش فرانسوی که تا سال ۲۰۲۱ قرارداد با من یونایتد دارد، اما با رئال مادرید و یوونتوس در ارتباط بود، آینده طولانی مدت خود را در این باشگاه می‌بیند و حتی ممکن است قرارداد خود را تمدید کند.

پوگبا آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد

برونو فرناندز عملکرد درخشانی را در این مدت به نمایش گذاشته و باعث تحول در منچستر یونایتد شده است.

پس از پیوستن فرناندز به جمع شیاطین سرخ، این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود شکست نخورده است و پوگبا امیدوار است زوج موفقی را با این بازیکن تشکیل دهد.

یونایتد‌ها در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و فعلا توانسته اند جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورند.

خبر دیگر از منچستریونایتد این است که طبق گفته «سان»، این تیم که در طول فصل به دنبال جذب موسی دمبله مهاجم لیون بود، قصد دارد با پیشنهاد جدید ۶۰ میلیون پوندی برای خرید این بازیکن اقدام کند. دمبله در این فصل در ۴۲ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده است.


بیشتر بخوانید: 

جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد

 اسکولز: دیگر کسی درباره پوگبا حرف نمی‌زند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار