به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعادت الله حسن زاده مسئول ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از اجحاف و سوء استفاده در حق مردم ستاد خبری ۱۲۴ به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی میکند.
او افزود: مردم استان امسال تاکنون دو هزار و ۱۵۴ مورد شکایت از روند خدمات رسانی اصناف را از طریق سامانههای ارتباطی ۱۲۴ ثبت کرده اند.
حسن زاده اضافه کرد: از این تعداد شکایات دو هزار و ۱۱۶ مورد قابل بررسی بود که در این مدت ۵۰۰ مورد رسیدگی و ۳۴۷ مورد با جلب رضایت شاکی مختومه شده است.
او ادامه داد: مردم از روشهای موجود شامل تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه ثبت شکایات ۱۲۴ و همچنین به صورت حضوری میتوانند شکایات خود را مطرح کنند.
حسن زاده گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مشارکت مردم در اعلام تخلفات صنفی از طریق ستاد خبری ۱۲۴ دو برابر شده است.
او افزود: از ابتدای امسال تا کنون از ۳۴ هزار و ۹۸۸ واحدهای صنفی استان بازرسی شده است.
انتهای پیام/ف