سرپرست فرمانداری سیرجان به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان های شهرستان بازدید و از میزان آمادگی در صورت شیوع ویروس کرونا مطلع گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری  سیرجان در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) و دکتر غرضی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر پزشکی، پرستاران و تمامی کارکنانی که در این دو بیمارستان مشغول به خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند، گفت: : شما مدافعان خدمت هستید که در خط مقدم مقابله با کرونا می‌جنگید و در این راه از جان و آسایش خود گذشتید. فداکاری شما را ارج نهاده و برای سلامتی شما به درگاه خدا دعا می‌کنیم.

سهراب بهاالدینی تصریح کرد: علیرغم نگرانی‌هایی که خانواده‌های کادر درمانی در زمینه ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا دارند، در بازدیدی که از دو بیمارستان صورت گرفت به عینه مشاهده شد که این تلاشگران عرصه سلامت با وجود همه دغدغه‌های موجود، روحیه و نشاط خود را در این موقعیت حفظ کرده و باجدیت مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

سرپرست فرمانداری سیرجان ادامه داد: وظیفه بود که با حضور در کنار شما عزیزان از خدمات ارزشمندتان قدردانی و دغدغه و مشکلات شما شنیده شود.

بهاالدینی ضمن تاکید بر اینکه تدابیر لازم و پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سیرجان اندیشیده شده است، گفت:تمامی دستگاه‌های خدماتی شهرستان شامل دستگاه‌های اجرایی، بهداشتی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، نظامی و انتظامی در آماده باش بوده و هر کدام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

او در پایان گفت: ما نیز همراه و یاور شما هستیم و پشت سنگر خط مقدم مبارزه با کرونا تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را فراهم می‌کنیم تا بتوانیم به یاری خداوند و همت شما بزرگواران؛ مردم سیرجان را از خطر این ویروس دور نگه داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار