نصرت الله مشیری مشیری گفت: فرآیند ضدعفونی و گندزدایی ادارات پست استان سمنان و محموله‌های پستی علیه ویروس کرونا انجام می‌شود.

نصرت الله مشیری مشیری مدیرکل پست استان سمنان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: امکانات لازم برای ضدعفونی و گندزدایی تهیه شده و این اداره کل به‌عنوان نهاد خدمات‌رسان و محل مراجعه مردم، اقدامات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه نامه رسان‌ها و کارمندان باجه مهمترین ارکان انسانی فعال در پست را شامل می‌شود و اقدامات ضدعفونی در راستای حفظ سلامت آنان صورت گرفته است افزود: این اداره کل از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با اتخاذ تدابیر لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مراحل ارسال مراسلات پستی زمینه‌ای فراهم آورد تا بسته‌ها و مرسولات مردم در نهایت سلامت به دست مردم برسد.

مشیری با بیان اینکه با انجام این اقدامات هیچ‌گونه نگرانی برای شیوع این ویروس از طریق آلوده بودن مرسولات پستی وجود ندارد ادامه داد: ضد عفونی و گندزدایی واحد‌های پستی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان در ادامه با بیان اینکه تمامی اقلام و لوازم بهداشتی برای کارکنان اداری و نامه رسان‌ها تامین شده است افزود: نامه رسان پست استان سمنان به منظور حفظ بهداشت فردی و عمومی به ملزومات بهداشتی و دستکش مجهز شدند.

او با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلای کارکنان شرکت پست استان سمنان به ویروس کرونا گزارش نشده است ادامه داد: با توجه به اینکه اسفند ماه به دلیل شرایط پایان سال کار ادارات پست بسیار زیاد است در صورتی که هر کارمند علائمی از سرماخوردگی داشته باشد، مرخصی برای استراحت مطلق دریافت می‌کند.

مشیری در ادامه با بیان اینکه تمامی بخش‌های اداره کل پست استان سمنان و قسمت‌های ساختمانی دو بار در روز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود تصریح کرد: محلول ضدعفونی کننده سطوح نیز در اختیار کارکنان این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان سمنان در پایان با تأکید بر اینکه مردم هشدار‌ها را جدی گرفته و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند گفت: اولویت ما حفظ سلامت مردم و به حداقل رساندن شیوع این بیماری در سطح کشور از طریق فعالیت‌های پستی بوده و در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.