رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا یا کوید ۱۹ در استان به ۸۴ نفر رسید.

ابتلای ۸۴ نفر در استان همدان به کرونادکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۷ نفر دیگر به مبتلایان کوید ۱۹ اضافه شدند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴۴۶ مورد مشکوک به بیماری کرونا در استان داشته ایم افزود: با آزمایش های انجام  شده تست کرونا ۸۴ نفر مثبت بود و تاکنون تنها ۴ نفر از این بیماران جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۱۹۱ نفر از این بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند، بیان کرد: هم اکنون ۴۷ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان داریم و نتیجه آزمایش ۲۶۱ نفر هم منفی بوده است.

حیدری مقدم با تاکید بر خانه ماندن مردم برای کنترل شیوع این بیماری ادامه داد: بیماران کرونایی استان شامل ۲۳ نفر در همدان، ۱۶ نفر در اسدآباد، ۱۲ نفر در نهاوند ، ۱۰ نفر در ملایر، ۶ نفر در رزن، ۵ نفر در فامنین، ۵ نفر در کبودرآهنگ، ۴ نفر در بهار، ۲ نفر در تویسرکان و یک نفر بیمار از استان مرکزی است.

او از مردم خواست کادر درمانی را همراهی کنند و تاکید کرد: با شستن دست‌ها و در خانه ماندن و حضور نداشتن در اماکن عمومی و پر تردد از شیوع این بیماری جهانی پیشگیری کنیم .

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار