فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جاده منطقه گردشگری بیشه بسته و ورود افرادغیربومی به این منطقه ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جاده منطقه گردشگری بیشه بسته و ورود افرادغیربومی به این منطقه ممنوع شده است.

جعفر طولابی افزود: آبشار و روستای گردشگری بیشه دارای زیبایی‌های منحصربه فردی است که در ایام تعطیل و بهار پذیرای هزاران گردشگر بوده، اما امسال به دلیل حفظ سلامت شهروندان، از ورود افراد متفرقه به این منطقه جلوگیری می‌شود.

او  با تاکید بر ممنوعیت ورود به مناطق تفریحی و گردشگری ادامه داد: همچنین کار ضدعفونی و گندزدایی ۵۰ روستای بخش مرکزی خرم آباد با همکاری عوامل دامپزشکی و دهیاری‌ها انجام شده و این روال به صورت مستمر ادامه دارد.

او اظهار داشت: هشدار‌های لازم از طریق بلندگو‌های سیار روزانه به مردم داده می‌شود که از تجمع در انواع مکان‌ها پرهیز کرده و برای شکست کرونا باید در خانه بمانند.

طولابی با بیان اینکه مسر ورودی به آرامستان‌های شهر بسته شده تصریح کرد: متاسفانه برخی از شهروندان این مهم را جدی نمی‌گیرند و برای امور غیرضروری از خانه خارج می‌شوند که همین امر مبارزه با ویروس را سخت و طولانی‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.