رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: غذاخوری، ساندویچی، آبمیوه فروشی و قنادی‌های سطح شهرستان باید طی ۲۴ ساعت آینده واحد‌های صنفی خود را تعطیل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و هماهنگی فرمانداری و اتاق اصناف این شهرستان، واحد‌های غذاخوری، ساندویچی، کبابی، آبمیوه فروشی و قنادی‌های سطح شهرستان تا ۲۴ ساعت آینده باید تمام فعالیت خود را متوقف و محل کسب خود را تعطیل کنند.

جهین گفت: این واحد‌ها باید وسایل فاسد شدنی خود را جمع‌آوری و خود را برای تعطیلی تا اطلاع ثانوی آماده کنند.

او تصریح کرد: بازاریان شهرک صنفی کاوه هم روز گذشته در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا به صورت داوطلبانه و خودجوش تا بهبودی شرایط موجود واحد‌های خود را تعطیلی کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اضافه کرد: مشاغل مزاحم و آلاینده مهاباد از جمله نمایشگاه‌های خودرو، مکانیکی ها، مصالح ساختمانی و فلزکاران در شهرک صنفی کاوه این شهرستان فعال بودند و با توجه به تردد و تجمع افراد در این مکان، تا اطلاع ثانوی این شهرک به صورت غیرفعال درآمد.

او با بیان اینکه هم اکنون فعالیت بیشتر صنف‌های مختلف مهاباد متوقف شده است، افزود: واحد‌های خبازی، سوپرمارکت و سوپر پروتئین برای تأمین مایحتاج روزانه شهروندان باز است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.