در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و لزوم کاهش مراجعات طی دو ماه آینده، مواردی در شرکت مدیریت منابع آب ایران به تصویب رسید.

کامران خرم مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بنا به اعلان شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و لزوم کاهش مراجعات ارباب رجوع به شرکت، طی دو ماه آینده موارد ذیل حضور هم استانی‌های محترم اعلام می‌گردد:

مجوز‌های کف شکنی، جابجایی، لایروبی و ... چاه و ادامه پیشکار قنات که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری بوده و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده، بدون طی تشریفات تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید اعتبار می‌شوند.

پروانه‌های بهره برداری صادره که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال جاری می‌باشد کماکان تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ معتبر می‌باشند.

متقاضیان تمدید پروانه صلاحیت حفاری که اعتبار پروانه آن‌ها تا پایان سال جاری بوده و تقاضای تمدید نموده اند تا زمان انجام تشریفات قانونی در صورت عدم تخلف تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ مجاز به ادامه فعالیت می‌باشند.

سایر موارد و تقاضا‌ها با اسکن و بارگذاری پرونده‌های مربوطه و تدقیق اطلاعات مربوطه در ساماب به صورت غیرحضوری و با نهایت کاهش زمان رسیدگی و از طریق سامانه مذکور محل اقدام و پاسخ دهی مناسب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.