بسیجان طلاب و روحانیون استان مرکزی محله‌های شهر اراک را ضد عفونی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بسیجیان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با پشتیبانی بسیج سازندگی شب گذشته در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی محله‌های کلان شهر اراک و توزیع ماسک رایگان بین مردم کردند.

ضدعفونی محله‌های شهر اراک به همت بسیجیان طلبه

حجت الاسلام رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با فراخوان گروه‌های برادران بسیجی سازمان بسیج طلاب و روحانیون به ضدعفونی محله‌های کلان شهر اراک اقدام کردیم.

حجت الاسلام رجبی افزود: برادران بسیج طلاب همچنین ماسک‌هایی که را هم که خواهران بسیجی سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهیه کرده اند در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک بین اهالی توزیع کردند.

او اضافه کرد: تولید ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم، آموزش و آگاه سازی مردم و... از جمله اقدامات اساسی بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی در مسیر مبارزه با این بیماری است که بسیج طلاب هم در کنار این بسیجیان دین خود را به مردم و انقلاب ادا می‌کنند.

۸۵ گروه جهادی و بیش از ۳ جهادگر در سطح استان مرکزی به صورت مستمر و گسترده عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در شهر‌ها و روستا‌های سطح استان را انجام می‌دهند.

همچنین به همت بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی ۱۲ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار عدد در سطح استان ایجاد و بیش از ۴۵ هزار بسته‌ی بهداشتی و ضدعفونی کننده در نقاط کم برخوردار توزیع شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام برادر های بسیجی اراک به داد ساوه مظلوم و تنها هم برسید متاسفانه مسئولین استان که در خوابند و اطلاع رسانی دقیق از اخبار ساوه از طریق صدا و سیمای استان پخش نمی شود شهرستانی با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر در یک روز ۳۰ بیمار کرونایی زیاد نیست کمبود وسایل بهداشتی صدای مردم را در آورده خواهشا وسایل بهداشتی را در سطح شهر ساوه نیز توزیع کنید8
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خواهشاً به داد ساوه هم برسید وضعیت ساوه از اراک خیلی بدتره واقعاً اراک ساوه را جز استان میداند یا خیر؟موقعیت جغرافیایی ساوه به گونه ای است که به دو استان درگیر کرونا یعنی قم و تهران نزدیک است خواهشاً به وضع ساوه رسیدگی شود