مبارزه با شیوع کرونا در ۱۳۰ جایگاه سوخت شمال آذربایجان غربی/استفاده از دستگاه کارتخوان به جای پول نقد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با ارائه دستور العمل‌های ویژه تمهیدات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ۱۳۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG اتخاذ شده است.

احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،با اشاره به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محوطه داخلی و بیرونی جایگاه‌ها، بیان داشت: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه‌ها به صورت روزانه و در چند نوبت در دستور کار جایگاه‌ها قرار دارد.
 
مجرد به توزیع پوستر‌های نحوه مبارزه وپیشگیری از کرونا در جایگاه‌های سوخت منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: در این پوستر‌ها علاوه بر توصیه‌های بهداشتی به رانندگان از آن‌ها خواسته شده است با پر کردن باک خودروی خود از مراجعات زیاد به جایگاه‌ها خودداری کنند.
 
مدیر منطقه ارومیه با تأکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی رانندگان و کارکنان جایگاه‌ها حائز اهمیت است، افزود: کلیه کارکنان جایگاه‌ها به دلیل ماهیت خدمات شبانه‌روزی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.
 
مجرد از مشتریان جایگاه‌ها خواست جهت پیشگیری از انتشار ویروس و آلاینده بودن نازل ها؛ اجازه دهند فرآیند سوخت گیری صرفاً توسط اپراتور‌ها انجام شود و در صورت اصرار بر سوختگیری توسط خود راننده، از دستکش استفاده نمایند
 
او گفت: از جایگاه‌ها خواسته شده بمنظور تامین الزامات بهداشتی مشتریان به تعداد کافی دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی جهت سوختگیری در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند.
 
این مقام مسئول نسبت به رعایت مواردی، چون بهداشت فردی، شست و شوی مکرر دست ها، پرهیز از برقراری تماس‌های مکرر و نزدیک افراد با یکدیگر و حضور در تجمعات و پرهیز از سفر‌های غیر ضروری تاکید کرد.
 
او در خصوص رعایت بهداشت رستوران انبار‌های نفت و آبدارخانه‌ها نیز افزود: افراد مربوط به این حوزه می‌بایست از وسایل حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش و نیز ارائه و استفاده از قاشق و چنگال یکبار مصرف دقت لازم را داشته باشند.

مجرد گفت: همکاران نفتی می‌توانند از طریق وب سایت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با همکاران ما در ارتباط باشند و آخرین اخبار و اطلاعات در مورد پیشگیری از کرونا را دریافت نمایند.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.