برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، تردد خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به بانه از امروز تا اطلاع ثانوی محدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد امین زاده سرپرست فرمانداری بانه گفت: اعمال محدودیت برای جلوگیری از تردد خودرو‌هایی با پلاک دیگر شهر‌های کشور برای ورود به بانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

او با اشاره به اینکه این محدودیت تردد شامل خودرو‌های حامل مواد غذایی، دارویی و سوخت نمی‌شود افزود: اعمال محدودیت تردد خودرو‌ها در مسیر جاده سورین و شوی روز جمعه نیز انجام می‌شود ضمن اینکه مسیر‌های بانه - سقز، بانه - مریوان و بانه به سردشت نیز با کمک پلیس مسدود شده و تنها خودرو‌های پلاک بانه اجازه تردد دارند.

امین زاده با بیان اینکه علاوه بر محدودیت تردد خودرو‌ها در مسیر بانه - سقز، تست سلامت و تب سنجی نیز از سرنشینان خودرو‌ها انجام و خودرو‌های عبوری ضدعفونی می‌شوند، اضافه کرد: با توجه به تجمع بالای شهروندان در بنگاه‌های معاملاتی زمین و خودرو، با مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا تمام این اماکن تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

سرپرست فرمانداری بانه تاکید کرد: تلاش برای پیشگیری از شیوع این ویروس ادامه دارد و در این راستا همه مراکز عرضه مرغ زنده نیز تعطیل شده و در صورت تخلف با متخلفن طبق قانون برخورد خواهد شد.

امین زاده با بیان اینکه همه فعالیت‌های بیمارستان رازی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، گفت: بیمارستان رازی کاملا تخلیه و به بیماران کرونایی و بیمارانی که علائم این بیماری را دارند، اختصاص یافت.

او افزود: با واحد‌های متخلف در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخورد شده و واحد‌های متخلف نیز پلمب شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار