مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با اعلام فراخوان مسابقه بزرگ آرزوهای رنگی من در سال نو، استقبال کودکان استان کرمانشاه از این مسابقه بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با اعلام فراخوان مسابقه بزرگ آرزوهای رنگی من در سال نو، استقبال کودکان استان کرمانشاه از این مسابقه بسیار چشمگیر بوده است.

مهناز فتاحی افزود: متاسفانه شیوع بیماری کروناویروس در کشور ما باعث شده است تا کودکان و نوجوانان برای در امان ماندن از این بیماری وقت‌های بیشتری را در منزل بمانند.
مسابقه آرزوهای رنگی من
فتاحی گفت: بر همین اساس، اداره کل کانون استان کرمانشاه با توجه به این اتفاق ناراحت‌کننده، سعی کرد تا با اعلام برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، خود را در کنار کودکان و نوجوانان این سرزمین قرار دهد و با ارائه این برنامه‌ها، به غنی‌سازی اوقات آنان بپردازد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، مسابقه بزرگ آرزوهای رنگی من در سال نو را یکی از برنامه‌های شاد و با نشاط برای کودکان کرمانشاهی و مهلت شرکت در این مسابقه  تا ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۸ بود نقاشی و فیلم کوتاه از بخش‌های این مسابقه هستند.

اوگفت: بهترین آثار در برنامه تلویزیونی"وهار هاتیه" (بهار آمده است) از شبکه استانی زاگرس معرفی و در روز‌های نوروز به نمایش در خواهند آمد.
استقبال چشمگیر کودکان کرمانشاهی از مسابقه آرزوهای رنگی من

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.