منتخب شهرستان دزفول در مجلس یازدهم گفت: در ایام سخت یاری رسان یکدیگر باشیم و به زودی روز‌های خوب و شیرین فرا خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد آوایی منتخب شهرستان دزفول در مجلس یازدهم طی بیانیه به مردم گفت: در ایام سخت یاری رسان یکدیگر باشیم و به زودی روز‌های خوب و شیرین فرا خواهد رسید.

سید احمد آوایی منتخب شهرستان دزفول در مجلس یازدهم بیانیه‌ای خطاب به مردم صادر نمود که در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان دزفول
سلام علیکم

در این ایام که مردمان نجیب ایران زمین در جای جای این مرز و بوم و به ویژه همشهریان عزیزمان در دزفول قهرمان، جهت مقابله با ویروس کرونا، روز‌های سخت و طاقت فرسایی را می‌گذرانند، بر خود واجب می‌دانم تا اعلام نمایم که با تمام وجود در کنار مردم این دیار عزیز از لر تا عرب و از دزفولی تا بختیاری خواهم بود و به همه شما بزرگواران این اطمینان را می‌دهم که ایران سرافراز و دزفول قهرمان این روز‌های سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته و به زودی روز‌های خوب و شیرین فرا خواهد رسید و آن را در کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی همه اقوام، جشن خواهیم گرفت.

لازم است به صورت ویژه از جامعه پزشکان که متعهدانه و پرستاران که شرافتمندانه در راستای مراقبت و درمان بیماران عزیز جهاد فی سبیل الله نموده و از جان خود مایه می‌گذارند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از مسئولان امر تقاضا دارم از هیچ اقدامی جهت مقابله با ویروس کرونا دریغ ننمایند.

بر این باورم که با توکل بر خداوند متعال و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مدیریت مراودات و ارتباطات اجتماعی و قطع زنجیره انسانی از طریق در خانه ماندن، با همدلی و روحیه افزایی از این بحران با موفقیت عبور خواهیم کرد.
در این ایام سخت یاری رسان یکدیگر باشیم.

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

سید احمد آوایی

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.