فرماندار اندیمشک گفت: ۵ بیمار کرونایی پس از درمان از بیمارستان این شهرستان ترخیص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: ۵ بیمار کرونایی پس از درمان از بیمارستان اندیمشک ترخیص شدند و مجموع افراد بستری در بیمارستان به ۱۱ نفر رسیده است.

او افزود: با مشارکت شهروندان، تردد در سطح شهرستان اندیمشک به حداقل رسیده است و با ادامه این روند و اجرای محدودیت های ترافیکی برای کنترل انتشار ویروس کرونا تلاش می شود.

جهانگیری با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در ورودی و مرکز اندیمشک بیان داشت: این تصمیم با هدف کنترل جدی مبادی ورودی و جلوگیری از اجتماع مردم در بازار شهرستان اتخاذ شده است .

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: همه فروشگاه های پرازدحام در اندیمشک نیز تعطیل شدند ضمن اینکه بازرسی مستمر از بازار این شهرستان انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: هتل ها و مهمانسراهای شهرستان  از پذیرش مسافر منع شده و اجاره دادن منزل به مسافران نیز در این شهرستان ممنوع است و قطار محلی اندیمشک - دورود نیز با توجه به حجم مسافران این قطار تا اطلاع بعدی متوقف شد.

او ادامه داد: تمهیدات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک از جمله راه آهن و پل زال اعمال شده است و تلاش شبانه روزی در اندیمشک برای پیشگیری از شیوع کرونا ادامه دارد ضمن اینکه راههای ورودی بهشت زهرای اندیمشک نیز بسته شده و برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم در این منطقه ممنوع است.

جهانگیری از شهروندان خواست از هرگونه تردد به سطح شهر خودداری کرده و اصول بهداشتی را جدی بگیرند چراکه  اندیمشک ورودی استان خوزستان است و با توجه به ورود مسافران میلیونی در ایام نوروز از این نقطه به خوزستان ،تلاش جدی برای کنترل شدید وضعیت ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
من اندیمشکم انصاف راست میگه فرماندار راه ها منتهی به بازار و ورودی شهر رو بست که اقدامات خوبی بودن اما بایستی زودتر اینکارو میکردن اما باز خوبه