به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آهنین پنجه،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با تاکید بر انجام غیرحضوری تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد:به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا تمام خدمات این شرکت بهصورت غیرحضوری انجام میشود. .
او افزود:مشترکان برق میتوانند خدمات موردنیاز خود را اعم از دریافت جزئیات اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازهگیری (کنتور برق)، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید و آزمایش کنتور و به شکل غیرحضوری و از طریق تلفن ۳۱۲۱ دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم عنوان کرد: تلفن حوادث و فوریتهای برق با شماره تلفن ۱۲۱ نیز بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در جهت رفع مشکلات مردم است.
آهنینپنجه ادامه داد: شهروندانی که قصد دارند بدون مراجعه حضوری و یا تلفنی درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند، میتوانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی qepd.co.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ش