مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود ۲ سامانه بارشی به استان طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوای استان طی هفته آینده گفت: یک سامانه بارش‌زا از شنبه تا دوشنبه در استان فعال می‌شود و سامانه بارشی دوم نیز از روز چهارشنبه فعال خواهد شد.

او اظهار داشت: از اواسط وقت فردا تا اوایل روز دوشنبه ورود سامانه بارشی سبب رگبار و رعد وبرق در اغلب نقاط استان، به ویژه مناطق شمال، شرقی، غربی و ارتفاعات می‌شود.

سبزه زاری با بیان اینکه در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق است، تصریح کرد: وزش باد متوسط تا شدید، گاهی تند باد لحظه‌ای در اغلب مناطق استان و احتمال ریزش تگرگ به صورت نقطه‌ای نیز در این مدت دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، در شبانه روز گذشته حداکثر دمای استان در آبادان با ۳۰.۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دما در ایذه با ۸.۱ درجه سانتیگراد بالای صفر رخ داده و دمای اهواز نیز در این مدت بین ۱۴.۹ تا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

براساس این گزارش، اداره کل هواشناسی خوزستان روز چهارشنبه در اخطاریه‌ای اعلام کرد: هفته آینده ۲ سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود، که یکی از آن‌ها از اواخر روز شنبه تا اواسط روز دوشنبه و دیگری از اوایل روز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه منجر به رگبار و رعد و برق در استان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.