رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) باینگان از واریز کمک هزینه تهیه بسته های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

کرونابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن شیخ الملوکی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) باینگان از واریز مبلغ ۱۹ میلیون و ۲۰۰هزار  تومان به حساب مددجویان دارای بیماری‌های خاص و زمین گیر شامل: بیماران سرطانی و تنفسی و قلبی عروقی و سالمندان و یا خانوار‌های در منطقه محروم و آسیب پذیر و در معرض خطر ساکن هستند به منظور پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

حسن شیخ الملوکی افزود: به تعداد ۶۴ خانوار و برای هر خانوار، مبلغ ۳۰۰ هزارتومان جهت تهیه لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده و مراقبت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا واریز شده است وبا ارسال پیامک در خصوص نحوه هزینه آن به این خانوار‌ها اطلاع رسانی شده است.

اجرای ۴۶ طرح اشتغالزایی فرش و گلیم

 

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد حمیل اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۶ طرح اشتغالزایی در زمینه تولید صنایع دستی فرش و گلیم با اعتبار ۳ میلیاردو ۲۰۰میلیون ریال جهت مددجویان تحت حمایت امداد حمیل به مرحله اجرا در آمده است.

او گفت: طرح‌های اجرا شده با پرداخت تسهیلات امدادی توان افزایی و معرفی مددجویان (مجریان طرحها) به راهبران شغلی  با توجه به پتانسیل بالای هنر قالیبافی در شهرحمیل و در روستای چشمه کبود به انجام رسیده است.



تخصیص ۱ میلیاردو ۵۰ میلیون ریال اعتبار جهت مقابله با ویروس کوئید ۱۹

 

سید مهدی حجازی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه گفت: ۱۰۵ میلیون تومان به حساب مددجویان دارای بیماری‌های خاص واریز شده است.

حجازی افزود: به تعداد ۳۵۰ خانوار و برای هر خانوار، مبلغ ۳۰۰ هزارتومان جهت تهیه لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده و مراقبت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا واریز شده است.

او ادامه داد: توصیه های بهداشتی نیز به مددجویان ارائه شده  و با انجام  خدمات الکترونیکی  تردد مددجویان به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.