رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه آمادگی در برابر مخاطرات در پادگان آموزشی شهید کچویی شهرستان کرج برای ۳۰۰۰ سرباز وظیفه اجرا شد.

سید فتح الله هاشم نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه آمادگی در برابر مخاطرات به مدت ۳۰ ساعت در پادگان آموزشی شهید کچویی شهرستان کرج برای ۳۰۰۰ سرباز وظیفه اجرا شد، گفت: مرحله اول برگزاری دوره های آموزشی امدادی از شهریور ماه سال ۹۸ طی تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با هدف آشنایی سربازان وظیفه با نحوه ارائه خدمات امدادی در سوانح و همچنین نجات مصدومان ناشی از حوادث، به ویژه در بحران های منطقه ای و ملی آغاز و با توجه به شیوع بیماری کرونا در اسفندماه پایان یافت.

او ضمن تشکر از همکاری صمیمانه فرماندهی و کارکنان پادگان آموزشی شهید کچویی، افزود: آموزش های امدادی جمعیت هلال احمر کرج در دو بخش آموزش امداد و کمک های اولیه به مدت ۲۲ ساعت و دوره آمادگی در برابر مخاطرات به میزان ۸ ساعت برگزار شد.

هاشم نژاد گفت: جمعا ۵۰ دوره شامل ۲۵ دوره امداد و کمک های اولیه و ۲۵ دوره آمادگی در برابر مخاطرات برای حدود ۳۰۰۰ نفر و با همکاری ۵ نفر از مربیان جمعیت کرج تا هفته اول اسفندماه برگزار شد.

او افزود: حدود ۵۰۰۰ گواهینامه افراد قبول شده در دوره های مذکور توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر کرج صادر و به شرکت کنندگان در دوره های مذکور تحویل داده شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.