با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بازارها ، دو نرم افزار برای معرفی صنایع دستی مازندران در فضای مجازی طراحی و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسین ایزدی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه متاسفانه بیشتر هنرمندان به فروش سنتی و نمایشگاهی عادت کردند، گفت: شیوع کرونا و به دنبال آن کاهش سفر‌ها، تعطیلی بازار و عدم برگزاری نمایشگاه‌های بهاره فرصت مناسبی برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی در بازار‌های مجازی فراهم کرده است.

او افزود: بسیاری از هنرمندان با توجه به مزایای این روش اکنون به استفاده از فضای مجازی برای فروش کالا‌های خود روی آورده اند و اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نیز زیرساخت‌های بازار مجازی در استان را فعال کرده است.

ایزدی گفت: دو نرم افزار موبایلی با نام‌های هفت گالری و چمتا برای معرفی تولیدات صنایع دستی به صورت رایگان قابل دسترسی است و هنرمندان تولیدات خود را می‌توانند در این دو نرم افزار معرفی و جذب مشتری کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با ابراز امیدواری از حضور همه هنرمندان صنایع دستی در این بازار به منظورکوتاه کردن دست واسطه‌ها از آنان خواست برای رسیدن به بازار فروش دائمی و مناسب فعالیت در بازار‌های الکترونیکی و مجازی را جدی بگیرند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.