رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از همدلی و همراهی مردم و مسئولین در مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه هم اندیشی اعضای کمیسیون حقوق بشر و شهروندی کانون وکلای استان ایلام با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: تقدیر از همکاران ما در عرصه خدمت به مردم؛ انگیزه و توان آنان را در راه خدمتگزاری به جامعه مضاعف می‌کند.

او افزود: همه در رابطه با بیماری کرونا در سطح استان مسئولیم و با همدلی و همراهی هرچه بیشتر باید با آن مقابله کنیم.

کریمیان ادامه داد: کرونا یک بیماری جدید و ناشناخته است و در حال حاضر داروی خاصی در رابطه با آن وجود ندارد، اما با اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی می‌توان جلوی انتشار این بیماری را گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: مردم اگر در منازل خود بمانند و هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، خودبخود زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان قطع می‌شود و شاهد سیر نزولی آن خواهیم بود.

در این جلسه رحمتیان از اعضای این کمیسیون ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: کمیسیون حقوق بشر و شهروندی کانون وکلای استان همواره حامی اقدامات و خدمات دلسوزانه دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

او افزود: مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با فداکاری در سخت‌ترین شرایط به بیماران خدمات رسانی می‌کنند که قطعاً در ذهن جامعه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.