به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اراک اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است.

جشنواره کتابخوانی اراک کتاب می خواندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: پویش شهروندی اراک کتاب می خواند با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده و ترغیب به حضور در خانه در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شهر اراک برگزار می شود.

کربلایی حسنی افزود: شرکت در این پویش برای تمام رده های سنی آزاد بوده و در پایان پویش به شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا می گردد.

او ادامه داد: مهلت شرکت در این پویش از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: علاوه بر ارسال تصویر کتاب مطالعه شده به همراه نام نویسنده، خلاصه آن را (۲۰ خط در قالب فایل word) با ذکر نام و نام خانوادگی، سن، کدملی و شماره همراه با استفاده از پیام رسان‌ها به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۰۵۷۶۸۲۱۷۲ ارسال نمایید.

حمید کربلایی حسنی در پایان افزود: به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان از ۳ گروه سنی ( هر گروه سنی ۱۰ نفر ) به قید قرعه هدیه ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / م

برچسب ها: کتابخوانی ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.