استاندار ایلام گفت: شهدا اسطوره‌های جهاد و مقاومت هستند که یادشان برای همیشه در تاریخ ایران زنده و ماندگار است و نامشان تا ابد بر تارک این سرزمین خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت:روز بزرگداشت شهدا فرصتی مغتنم برای تجلیل و پاسداشت حماسه سازی‌های این رادمردان است که با عشق به میهن اسلامی و اعتقاد به مکتب دینی، گام بر جاده امن الهی نهاده و در راه دفاع از نظام، کشور و آرمان‌های انقلاب به فیض والای شهادت نائل آمدند.

او ادامه داد:بی تردید شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ما دارند و نکوداشت یاد و نام آنان درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی و ایثار در جامعه است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد:اعتلای ارزش‌های متعالی ایثار و شهادت در جامعه و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرمان مشترک همه شهیدان بوده که دولت تدبیر و امید همواره خود را ملزم به تحقق این آرمان والا نموده است.

او یادآور شد:اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و با تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه شهدای گرانقدر استان ایلام را گرامی میدارم و بر حماسه آفرینی این عزیزان سر تواضع و خشوع فرود می‌آورم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.