معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آغاز توزیع میوه شب در ۷۰ مرکز در سطح استان کرمانشاه از امروز (۲۴ اسفند) خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احسان باقرخانی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در استان کرمانشاه از امروز (۲۴ اسفند)، گفت : توزیع میوه در ۷۰ مرکز انجام خواهد شد که این مراکز هم مربوط به شهر کرمانشاه و هم ۱۳ شهرستان دیگر استان است.

او از سهمیه هزار تنی پرتقال و ۶۰۰ تنی سیب که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده یاد کرد و گفت : این سهمیه از مدت‌ها قبل وارد استان شده و در سردخانه‌ها ذخیره شده بود و جوابگوی نیاز مردم استان خواهد بود.

 این مسئول،گفت: قیمت مصوب هر کیلو پرتقال تامسون برای مصرف کننده ۴۵۰۰ تومان و سیب درختی پنج هزار تومان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه عاملین توزیع میوه موظف به رعایت این نرخ‌ها هستند، گفت: بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف و اکیپ‌های تعزیرات حکومتی در این ایام نظارت بر نحوه توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند و با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی برخورد خواهد شد.

باقرخانی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید در تعطیلات نوروز نیز ادامه دارد، گفت: بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در روز‌های پایانی تعطیلات کمبودی برای توزیع میوه مورد نیاز مردم نداشته باشیم.

او افزود: تعداد مراکز توزیع میوه نیز بالا است تا مردم نیازی به ماندن در صف و ازدحام نداشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.