مدیر کارگروه اشتغال و اقتصاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اصله بوته گل محمدی و نهال‌های مثمر در چند روستای الموت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مازیار سلخوری مدیر کارگروه اشتغال و اقتصاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: کلاس‌های آموزشی کاشت و فراوری گل محمدی و همچنین آموزش صحیح بهره برداری از نهال‌های مثمر برای برخی از اهالی دهستان‌های زوارک الموت شرقی، دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی برگزار شد که پس از پایان دوره آموزشی، ۳ هزار و ۵۰۰ اصله بوته گل محمدی و نهال‌های مثمر بصورت یارانه‌ای خریداری و با نازل‌ترین قیمت تحویل افراد حاضر در دوره شد.

سلخوری در ادامه بیان کرد: با رویش گل محمدی‌ها در دهستان ها، قرارگاه پیشرفت و آبادانی زمینه اتصال به بازار فروش این گیاه پرکاربرد را نیز برای روستاییان فراهم کرده است.

او اضافه کرد: افرادی که در دوره آموزشی قرارگاه شرکت کردند علاوه بر فراگیری صحیح کاشت گیاهان و نهال ها، بصورت یارانه‌ای و با نازل‌ترین قیمت گل محمدی و نهال‌های مثمر دریافت کردند و پس از برداشت محصول بصورت تضمینی از آن‌ها خریداری می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار