دوره‌های آموزشی برای تربیت سفیران سلامت در دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید رجبعلی مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: دوره‌های آموزشی برای تربیت سفیران سلامت در دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان آغاز شده است و در هر روستا چندین نفر به عنوان سفیر سلامت آموزش می‌بینند.

رجبعلی افزود: اولین دوره آموزشی متمرکز سفیران سلامت در دهستان دستجرد الموت غربی با حضور ۲۰ نفر برگزار شد و تا پایان امسال هم این دوره‌ها در دهستان‌های زوارک الموت شرقی و چوقور طارم سفلی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، افراد واجد شرایط را در دهستان‌های محروم و کم برخوردار شناسایی کرده است و بعد از آموزش از آن‌ها به عنوان مربی استفاده می‌کند.

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: آموزش در این دوره‌ها طبق سند راهبری سبک زندگی ایرانی- اسلامی انجام می‌شود تا سفیران سلامت در روستا‌ها مطابق با آن به احیای سبک زندگی اسلامی بپردازند.

به گفته رجبعلی، ۸۰۰ سفیر سلامت طی ۲ سال اخیر برای خدمت در مناطق روستایی و کم برخوردار استان آموزش دیدند.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در پنج کارگروه تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و عمران و زیرساخت، اقتصاد و اشتغال و سلامت در دهستان‌های زوارک الموت شرقی با ۳۵ روستا، دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی هرکدام با ۱۸ روستا مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار