معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت است، گفت: ۸خانه مسافر در یزد پلمب شد.

احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در ادامه تشدید بازدید‌های نظارتی و به منظور حفظ سلامتی هموطنان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۸ خانه مسافر در یزد  که اقدام به اسکان غیر مجاز مسافر می‌نمودند با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

او با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت است، افزود: روند پلمپ واحد‌های متخلف ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

تعطیلی همه مراکز خدماتی و رفاهی ایام نوروز دریزد

چند رو قبل عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  نیز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به دلیل میهمان ناخوانده کرونا ویروس، مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم شهید دادرس، زائرسرای دانش در خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

یزد جهانی هیچ مسافری را نمی پذیرد

همچنین  سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی،گفت: مهمان نوازی رسم دیرینه یزدی ها در پذیرش مسافران بوده است، اما امسال به دلیل سایه بیماری کرونا در ایام نوروز یزد جهانی هیچ مسافری را نمی پذیرد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد تاکنون ۲۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
پلمب