استاندار البرز گفت: از مدیر مجموعه اکومال برای بخشیدن اجاره بهای ۴۳ واحد این مجموعه در اسفند و فروردین قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزيزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که همراهی بخش خصوصی در این شرایط خاص بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: در این برهه حساس باید دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

شهبازى افزود: اکنون مجموعه استان برای توقف شیوع کرونا بسیج شده اند که در این میان حضور متعصبانه و بدون چشمداشت بخش خصوصی نیز بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: مدیر مجموعه اکومال اجاره بهای چهل و سه واحد این مجموعه در ماه های اسفند و فروردین را بخشیده است، و از این نظر از ایشان قدردانی می کنم.

استاندار البرز گفت: با توجه به ضرورت عدم حضور مردم در اماکن عمومی و تجاری، بسیاری از کسبه متحمل خسارت شده اند از این رو چنین اقدامات انسان دوستانه ای موجبات آرامش خاطر آن ها را فراهم می آورد .

او افزود: امید است سایه شوم این ویروس هر چه سریع تر با همراهی مردم و تلاش هایی که از سوی مسئولان صورت می گیرد، از سر مردم جمهوری اسلامی ایران، برداشته شود.

انتهای پیام/خ.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستی
۰۰:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
این خیلی حرکت قشنگیه اما واجب تر از بخشیدن اجاره مغازه هایی که اکثرا در آمدهای میلیونی تو طول سال دارن توجه و کمک به خانواده های حاشیه نشین و بی بضاعتیه که تو این روزا زندگیشون سخت تر از قبل شده