نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با نخست‌وزیر هند از او درخواست کرد تا اجازه صادرات ماسک و مواد اولیه داروسازی را به سرزمین‌های اشغالی صادر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «وان ایندیا»، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌و‌گوی تلفنی با نارندرا مودی، نخست وزیر هند، از او درخواست کرد اجازه صادرات ماسک و مواد اولیه داروسازی را به سرزمین‌های اشغالی صادر کند.

بنا به گزارش کانال ۱۳ اسرائیل، نتانیاهو پس از آنکه هند صادرات این اقلام را به دلیل شیوع سریع کرونا در این کشور ممنوع اعلام کرد چنین درخواستی را مطرح کرده است.

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی که روز چهارشنبه برگزار شد بر تلاش خود برای حفظ «خطوط تامین» مواد اساسی از هند در میان دیگر کشور‌ها تاکید کرد. او در این خصوص گفت: «با نخست وزیر هند، دوستم نارندرا مودی صحبت کردم. ما در زمینه خط تولید به کشور‌های مختلف وابسته هستیم.»

در همان کنفرانس مطبوعاتی وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مودی با اجازه صادرات مواد به اسرائیل موافقت کرده، اما هنوز تصمیمی در خصوص ماسک گرفته نشده است.

روز گذشته نخست وزیر هند به مردم این کشور اطمینان داد با مجموعه‌ای از محدودیت‌های اعمال شده در زمینه صادرات به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، کمبودی در زمینه‌های مختلف در این کشور وجود نخواهد داشت.

بنابر اعلام مقامات بهداشت رژیم صهیونیستی، ۳۵۰۰۰ اسرائیلی در حال حاضر در قرنطینه هستند که از جمله آن‌ها ۱۰۰۰ پزشک و ۶۰۰ پرستار است. در مجموع ۱۲۶ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار