قاسمی: داوری می تواند دو و میدانی را به روزهای خوبش بازگرداند

دونده سرعتی تیم ملی کشورمان گفت:خیلی خوشحال هستم که داوری از جامعه دو و میدانی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

قاسمی: داوری می تواند دو و میدانی را به روزهای خوبش بازگرداند/ بیشتر ورزشکاران در زمان کیهانی خانه نشین شدندرضا قاسمی دونده سرعتی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب داوری به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که داوری از جامعه دو و میدانی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد و مطمئن هستم که با حضور او دوباره روز‌های بهتری در انتظار دو و میدانی خواهد بود. دو و میدانی در زمان داوری توانست نخستین مدال خود را در المپیک کسب کرد و مطمئنم می‌توانیم بار دیگر همین مدال را در توکیو تکرار کنیم.  

او ادامه داد: متاسفانه دو و میدانی در دوره ریاست مجید کیهانی روز خوش به خود ندید و بیشتر ورزشکاران خانه نشین شدند. از وزیر ورزش و معاونان او تشکر می‌کنم که انتخابات دو و میدانی را  پیش از پایان سال برگزار کرد و فریب روسای هیئت‌ها مبنی بر تعویق انتخابات را نخورد. متاسفانه برخی از اعضای مجمع دو و میدانی در صورتی که سفر خارجی در پیش بود بدون شک به عنوان  اولین نفر پاسپورت به دست جلوی فدراسیون می‌آمدند تا نامشان را برای اعزام به خارج از کشور بنویسند. به هر حال این موضوع نشان می‌دهد که این گونه رفتار‌ها راه به جایی نخواهد برد و بار دیگر فدراسیون دو و میدانی با حضور داوری  رنگ آرامش را به خود خواهد دید.  

دو و میدانی در زمان کیهانی ۲۰ سال به عقب بازگشت 

قاسمی بیان کرد: کیهانی بلایی به سر دو و میدانی آورد که این رشته ورزشی ۲۰ سال به عقب بازگشت و دستاورد آن نتایج ضعیف در مسابقات اخیر بود. ان شاالله با تدبیر و درایت داوری و همدلی جامعه دو و میدانی بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۲ بازی‌های آسیایی چین یک نتیجه آبرومندانه و در خور شان دو و میدانی کسب کنیم.

عضو تیم ملی دو و میدانی درباره وضعیت تمریناتش برای کسب سهمیه المپیک توکیو بیان کرد: با توجه به شرایط سخت ایجاد شده به علت شیوع ویروس کرونا تمرین کردن سخت شده است و من  تمرینات خود را در استان اصفهان ادامه می‌دهم تا در صورت اعزام به مسابقات انتخابی سهمیه المپیک بتوانم رکورد ورودی به المپیک کسب کنم. همه هدفپ من کسب سهمیه المپیک توکیو است و  به کمک  همه دوستان خود برای رسیدن به هدف خود نیاز دارم.  


بیشتر بخوانید: افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار